Μέσα σε μία ώρα

Το ηλεκτρικό τιμόνι παρουσιάζει συγκεκριμένα συμπτώματα και η  εμπειρία που έχουμε στην Carelectron, μας βοηθάει να σου δώσουμε λύση άμεσα!

  • Το πρόβλημα

    Όταν η υποβοήθηση σε ένα ηλεκτρικό τιμόνι πάψει να λειτουργεί και γίνεται “βαρύ”, το πρόβλημα βρίσκεται στον αισθητήρα γωνίας τιμονιού κατά 99,99%.

     Πως αντιμετωπίζεται;

    Μπορείτε να το επισκευάσετε χωρίς να αντικαταστήσετε ολόκληρη τη κολώνα  από ηλεκτρικό τιμόνι άμεσα! Μη διστάζετε να επικοινωνείστε με το τεχνικό τμήμα της Carelectron, ακόμη και για πληροφορίες. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε!

  • Συμπτώματα και αιτίες

    Συνήθως ένας ελαττωματικός αισθητήρας έχει ως συνέπεια να μη λειτουργεί καθόλου η υποβοήθηση στο τιμόνι, αλλά μπορεί να υπάρχει

    και διαφορά στην αίσθηση και στη δύναμη που καταβάλει ο οδηγός όταν στρίβει το τιμόνι προς κάποια κατεύθυνση.

     

    Μάλιστα αυτό είναι ακόμη χειρότερο καθώς ο αισθητήρας μπορεί να στρέψει το τιμόνι αυθαίρετα με καταστροφικές συνέπειες! Το πρόβλημα ξεκινάει ως περιστασιακό και ανοιγοκλείνοντας το διακόπτη επανέρχεται η υποβοήθηση αλλά καταλήγει να γίνεται πάντα μόνιμο.

     

    Στη Carelectron ακολουθούμε ηθικές επιχειρηματικές πρακτικές και συμπεριφερόμαστε πάντοτε με αξιοπιστία και υπευθυνότητα. Γι’ αυτό μπορείτε να είστε βέβαιοι για τη ποιότητα και προέλευση ενός τόσο σημαντικού ανταλλακτικού για την ασφάλεια σας, αλλά και των πελατών σας για τους επισκευαστές.

    Πιθανές αιτίες αποτυχημένης υποβοήθησης

    1) Μοτέρ – συνήθως το φαινόμενο στην αρχή είναι παροδικό ενώ στη πορεία καταλήγει μόνιμο. Εξαιτίας αστοχίας του ολοκληρωμένου κυκλώματος που βρίσκεται μέσα στο ίδιο το μοτέρ, ο κινητήρας του βραχυκυκλώνει με αποτέλεσμα να μην έχουμε ηλεκτρική υποβοήθηση.

     

    2) Μονάδα ECU – Ο εγκέφαλος αποτελείται απο πολλά τσιπ τα οποία ελέγχουν τη λειτουρία της κολώνας τιμονιού. Όταν κάποιο από τα chip πάψει να λειτουργεί, σταματάει η υποβοήθηση και δυσκολεύει την οδήγηση. Η ECU ελέγχει την ισοροπία της κολώνας καθώς επεξεργάζεται τις εντολές από τον αισθητήρα ροπής. Η μονάδα ECU με το καιρό χρειάζεται καλιμπράρισμα.

     

    3) Αισθητήρας γωνίας/ροπής – Τοποθετημένος περιμετρικά της κολώνας, δίνει πληροφορίες στη μονάδα ελέγχου για τη θέση αλλά και τη δύναμη που εφαρμόζει ο οδηγός. Ο αισθητήρας με το καιρό μπορεί να βγεί εκτός ορίων, με αποτέλεσμα να έχουμε ελαφρύτερο τιμόνι προς τη μια κατεύθυνση ή ακόμη και να σταματήσει τελείως η υποβοήθηση. Όταν αντικαθιστάται ένας αισθητήρας γωνίας τιμονιού, αποραίτητο είναι να επαναπρογραμματιστεί.

ηλκετρικο_τιμονι_carelectron
ηλκετρικο_τιμονι_carelectron

Ηλεκτρικό τιμόνι και Carelectron

Ασχολούμενοι με τις επισκευές και ανακατασκευές ηλεκτρικών τιμονιών τα τελευταία 5 χρόνια, δεσμευόμαστε πως θα σας δώσουμε τη καλύτερη και οικονομικότερη λύση, πάντα πληρώντας τις προδιαγραφές του κατασκευαστή και πως η κόκκινη ένδειξη τιμονιού από το κατράν και το βαρύ τιμόνι θα αποτελούν παρελθόν για εσάς.

Assembled with care 2016, Thessaloniki